Time to meet the Lammassaari's

Nu har min huvudvärk kommit för att stanna haha och jag vet att det inte ens är någon ide att gå och kolla efter alvedon för vi har ändå inga, tror jag inte. Men det hade inte spelat någon roll, man ska inte ta sånt om man verkligen inte behöver det.

Jag längtar så till helgen! Dels så fyller mamma år på fredag så vi ska fira henne med släkten på Lördag och sen ska jag sälja på loppis, det behövs min plånbok skriker av smärta! Sen kommer min Björn också!:D Har saknat honom så. det är vekligen inte roligt att vara ifrån varandra så mycket som vi är, och det är nog inte många som förstår det, men det är verkligen värt det! Stunderna man har tillsammans är guld värda. Man uppskattar allt så mycket mer och det är nog därför vi aldrig har bråkat, inte ens ett litet gräl har vi haft, vi har helt enkelt inte tid haha;)
Ska bli kul att han får träffa irene till slut också, det har ju faktiskt gått 5 månader!

Nu ska jag lägga mig under täcket, datorns ljus är inte skönt för mitt huvud nu:/ Får se om det blir skola i morgon.
Jag får helt enkelt gå upp på morgonen och se hur jag mår. Får hoppas att jag vaknar bara, jag har ju som sagt ingen väckarklocka:S



Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är utmanad, kika min blogg =)

2009-02-26 @ 00:21:49
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Du är utmanad, kika min blogg =)

2009-02-26 @ 00:23:28
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0