Update

Okej en liten uppdatering om min och min älsklingsnalles  resa:D Jag har sovat nästan hela tiden ända sen jag kom hem och är fortfarande trött så det kommer fler bilder och fler uppdateringar senare:)


Älskling & Jag På Arlanda innan flygning

Vi sov inte på hela kvällen/natten innan vi skulle åka (02:00) eller a älskling ville nana lite
men jag lät honom inte. jag va alldeles för uppspelt så jag packade i några timmar och
gjorde i princip ingenting haha
När vi kom till Arlanda så satte på oss på golvet och väntade, vi båda va väldigt trötta
och har redan (inte) jätte bra humor så i princip allt va roligt.

Så här löd ett samtal...
jag: Vill du spela kort?:D
Han: Nej, vadå vill du det?
jag: Nej, egentligen inte

Fy fan va vi skrattade och detta har vi skrattat åt nästan hela veckan haha
Väl inne efter att vi checkat in gick vi och åt frukost, eller a han åt, jag drack en juice, hade inte ätit speciellt mycket dagarna innan heller men va inte sugen.
(Detta fick dock en helomvändning väl utomlands)






Första dagen på hotellet
Känslan när man kom fram va underbar (om man bortser efter mitt otroliga sug efter cigaretter).
Vädret va underbart, det va varmt och hotellet va superfint!
Här sitter vi första dagen och äter lite:)
Det va nu mitt matintag ändrades drastiskt, efter denna måltid åt jag i princip hela tiden, när jag åt pratade jag om mat och när jag inte åt undrade jag när och vart vi skulle äta haha
kolla in våran fina utsikt!
Hotellet fresten va ett 4+ hotell så det va väldigt vackert och restaurangerna likaså, killarna va tvugna att ha långa byxor och tjejerna skulle också va finklädda:)






Första kvällen
Här sitter vi vid poolbaren och ska ta våran första drink utomlands.
Vi va förmodligen väldigt jetlaggade båda två för vi ser verkligen förskräckliga ut på bilderna haha
Så detta gör ni på eget bevåg;)











Första morgonen andra dagen
jag va uppe med tuppen men det va inte Björn.
Men hur kan man vilja sova när man är utomlands och solen skiner så fint in i rummet?!
Här kommer några bilder på hotellrummet.
jag ångrar att jag inte tog fler, det va jätte fint med eget kök och badkar och dusch och allt.










Frukost
Samlade ihop lite grejer som kunde sammanfatta våra morgonar.
Godis (oftast kinder och maltesers)
Cigaretter (alltid lika gott att sitta och röka på balkongen en härligt solig dag)
Kortlek (herregud va vi har spelat kort, det borde bli vårat signum)
Mp3 och högtalare (detta följde med oss överallt)





Min älskling kan göra allt
Här står han på vattnet ju, helt oberörd över att han måste vara gud;)
Nej egentligen så är det en bubbelpool i den stora poolen;)
som den lilla badkrukan jag är så va jag bara i poolen tre eller fyra gånger, hehe
jag trivs bättre på land med en bacardi i ena handen en cig i andra och lyssna på Brick and Lace:)



utflykt
Jag och min nalle gick på en liten utflyckt till havet för att kasta macka.
Shit i helvete va ungen kan kasta långt, ibland nådde inte ens mina stenar ut till vattnet haha
så supermysigt va det




svårt att leka gangster när man bär på en påse från gina tricot haha


Efter att vi busat klart med stenarna så busade vi lite i denna poolen:)
Alla satt tysta och stilla på sina solstolar men inte vi inte hehe:)



Gran Tarajal
Vi va sugna på att komma bort lite från hotellområdet
så vi tog bussen till Gran Tarajal som låg ett par kilometer bort och var lite större.
Där åt vi jätte god mat och strosade runt vid havet.
Första restaurangen vi gick till pratade till och med servitören lite svenska:)
Vi besökte massa butiker också, köpte en BH till mig och armband till oss.
Björn kom med den brillianta ideen att vi skulle för-förlova oss.
Alltså som ett löfte för att vi någon gång i framtiden ska förlova oss hehe
Jag skrev ett lite ironiskt meddelande till mamma om det och efter det droppade det in sms hela dagen och dagen efter.
Folk grattade oss till förlovningen hahaha
Ja så allvarligt va det ju inte för oss men vi har i alla fall små söta armband på oss<3
Vi provade även små hattar hehe





Nu ska jag Kolla på sex and the city men det kommer självklart massa mer bilder och uppdateringar om resan:D

Älskar dig gubben och saknar dig redan<3
Tack för en underbar semester, det kunde inte blivit bättre<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman, och det är verkligen inte sista gången vi ska åka på resa :)

Saknar dig så jag nästan spricker nu ju älskling !

Massa Kärlek ! <3

2009-02-18 @ 21:04:17
Postat av: emmelie

åh. ni är nog sötast tillsammans, och poolen.. wow. :)

2009-02-19 @ 18:34:54
URL: http://ememliej.devote.se
Postat av: Nicole

Mmmm, så hääärligt det ser ut =) Vill ha sol <3

2009-02-20 @ 23:31:18
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0