utmaning

Nu har jag precis kommit hem från skolan, när jag vaknade va jag som en helt ny människa, ingen hosta inget snörvel, ingenting, endast en väldigt seg kropp hehe men jag lyckades ta mig till skolan i alla fall:) Väl där började jag skriva på en uppsats i svenska c sen hade jag engelska c där jag skulle läsa min bokrecension, hatar sånt, speciellt på engelska c kursen, jag kännr mig verkligen obekväm:S men jag är stolt över att jag gjorde det:) sen hade vi kulturhistoria, där vi kollade på diabilder och sen slutade vi.
Idag ska jag städa mitt rum och ta ett långt skönt bad!

Jag blev utmanad av Nicole att berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om mig själv och sen utmana 8 andra personer:)

1. jag har världens underbaraste pojkvän
2. jag är beroende av skönhetsprodukter
3. jag älskar väskor
4. jag har stora framtidsplaner:)
5. jag bor 35mil ifrån min pojkvän som jag träffade i bulgarien
6. jag är för-förlovad
7. jag är rädd för hundar
8. jag är fruktansvärt rädd och paranoid när det gäller insekter

jag skulle kunna berätta mer intressanta saker men icke ;)

jag tror inte ens jag känner 8 personer som bloggar så jag struntar i att utmana hehe




Kommentarer
Postat av: <3

Du vet ju redan att du är världens underbaraste flickvän älskling :)

2009-02-26 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0