Ambitiös som jag är...

Tillbaka efter en lång dag i skolan:) Jag kom dit vid 9 på morgonen men kom in i salen efter halv 10, usch va irriterande det va att man  har kämpat sig dit flera timmar innan man börjar och så är det låst! haha otippat! i alla fall så satte jag på radion och började med mitt projekt. det va så härligt för jag va ju helt själv i salen så de fanns inget som störde mig. jag lyckades göra färdigt ett till fat, detta lite större:D så det ska få torka denna veckan innan jag börjar på ett nytt:)
jag har också¨vart och hämtat min merit förteckning på ecco så nu är det bara att börja söka!!

Nu ska jag kolla lite på vänner och skriva min inledning till projektarbetet, redan skrivit det för hans så de ska bara renskrivas:)

hörs senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0