balklänningsletande!

Åh va jag saknar Björn redan!
Åkte igår men jag har ju blivit van vid att ha han nära mig nu:/ men nu ska han till tallin Guys night out eller något:) Får hoppas att han får kul och festar arslet av sig haha Jag har vart på stan idag och tänkte kolla balklänning och prova om det fanns någon med den design eller passform jag ville ha men icke! Det va stängt men nu har jag hittat en sida på internet där det fanns underbara klänningar:D ska kolla in de på torsdag tänkte jag, då min nalle är här! han ska ju gå med mig;) men han ska också gå med sin syster Martina så får hoppas att inte dagarna krockar:S

Så i morgon tänkte jag ta en tripp på stan och köpa underkläder, det behövs! jag har absolut ingen Bh som passar längre, vart försvinner allt och varför?! haha Så hät ska de inte snålas!
sen onsdag blir de koll på balklänning igen och dår kommer björn!
får la se om vi hittar på något då:) skola på torsdag med ju:/ usch! är inte redo för det! kommer la inte komma upp ur sängen ändå, jag måste be mamma att tvinga bort mig från honom! slutar ju 12 och då har jag i vanliga fall inte ens vaknat så det känns rätt drygt men men snart tar man ju ändå studenten! whohoo!

I helgen blir det även disco/öl bowling! det ska bli riktigt kul, jag och björn i ett lag (jag vill ju vinna) och sen två andra i ett lag,
får se om amanda och nicolsan vill va med amanda har ju inte kollat än hehe:)
och kanske bio sen med, vem vet när vi ses igen:)

nu ska jag städa upp på mitt rum och röja i min gaderob! Måste rensa bort sånt jag aldig använt och aldrig kommer att använda heller:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0