bastu + jacuzzi= en för mycket...

Kommer precis från badet, mycket härligt, problemet är bara att det blir så varmt att bada för länge. Jag låg typ en hakvtimma och läste ur min bok, inte han men sen kändes det som att jag svettades genom porerna haha det blev så fruktansvärt varmt men det är skönt med. Idag använde jag en annan peeling än vad jag brukar ha, nämligen Ldb Shape har både peeling och loation ur den serien och den påstår sig innehålla enzymer som ska hjälpa fettförbränningen om man skrubbar med cirkelformande rörelser eller något, längesen jag använde det, tycker inte om lukten av den:S
Nu ska jag kolla om min tvätt är färdig så jag kan lägga in nästa maskin, mitt golv är täckt med tvätt högar nu!



Ldb Shape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0