Bröllopsduellen och jensens = en underbar kväll

Då va det dags att börja daten, först ska vi plocka upp biobiljetterna, vi ska se bröllopsduellen och sen ska vi äta på jensens, älskar jensens, det blir flankbiff för min del och kanske en öl på det:) herregud va jag är hungrig nu! skulle kunna äta en häst, magen kurrar, men det är ju bara bra, man ska va såhär hungrig när man äter ute, då smakar allt så mycket bättre och man slipper bli sådär äckligt mätt då man ångrar att man tog den sista tuggan. ikväll ska jag och min syster äta massa godis och spela kort, efter bion då såklart, ska bli mysigt. Hon villo gå ut men jag har verkligen bestämt mig för att inte dricka eller festa denna helgen, man blir så ofräsch och äcklig hehe och imån vill jag upp tidigt och sola, orkade inte åka in och göra det idag. Nej nu måste jag gitta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0