Buzzers;)

Okej Lisa och Amanda kom hit inann i alla fall och vi spelade BUZZ!
jag vann en gång och Lisa en gång, Amanda hon stod som förlorare båda gångerna haha
Innan dess så skrev jag en kort sammanfattning om Eva Bengtsson som är en keramiker inom den moderna keramiken, mycket intressant, eller kanske inte...
Fick också reda på att lilla Trissa ska va här ända till fredag! whohoo der förgyller min vecka, älskar att ha henne här hon är helt bedårande hehe

I morgon har vi Projektarbete och jag hoppas verkligen att jag kan komma igång med mitt fat då, rätt frustrerande att inte ha en susning om hur man gör, man kan jobba i timmar och sen stöter man på ett problem som gör att man måste börja om.
Men nu har jag ju i alla fall ett fat jag kan ha som ställning, blir nog mycket lättare då:)

Nu ska jag ännu en kväll försöka somna i tid:)

Fresten det visade sig att jag redan hade den boken jag köpte idag hemma haha lyckat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0