En bra start...

Fy fattar ni att jag va trött idag eller, jag har gått runt som en zombie.
Idag skulle egentligen jag amanda och lisa spela BUZZ hemma hos mig men jag har så mycket jag tänkte börja med idag, redovisningar och sånt som ska va klart denna veckan, sen va jag så trött med så hade kanske inte vart världens roligaste sällskap haha
Men vi va i alla fall och småshoppade lite idag efter skolan.
Block, pennor, ett stort fat till Projektarbetet, en bok som ska få mig att somna och lite smycken inhandlades:)
Det var rea på smycken så fick allt under 100-lappen! Det är skapligt;)

Boken heter "Inte han" och är en Chick-lit bok av Sheila O'flanagan. jag verkligen älskar chick-lit böcker och jag behöver läsa någonting på kvällen om jag inte kan somna så det va ju perfekt.
Köpte den på myrorna för 15spänn samtidigt som jag köpte fatet, fatet va rätt fint synd att det kommer bli förstörd i morgon:/ Men det va det enda dom hade som skulle kunna funka som ställning för mitt eget fat jag ska göra:)

Jag måste säga att det har börjat bra denna nyttig vecka!
Hur trött, grinig och godis sugen jag än har vart idag så har jag låtit bli.
Bättra att hålla ut ett par timmar tills man kommer hem och kan äta sig mätt på mat istället:)


Nu ska jag ta en kopp kaffe, städa lite på mitt rum, tända lite doftljus och sen börjar pluggandet!!
Kanske myser lite med trissa som är här på besök lite innan också;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0