En ny Mathilda!

Okej jag snackade med Björn innan och han sa att jag skulle plugga (läs: göra något vättigt)
och ja, jag håller med det bode jag göra och jag vet att jag har mycket jag ska göra men jag kunde inte komma på något konkret jag kunde börja på så jag satte mig ner och gjorde en liten lisa (haha) och detta kom jag fram till, den kommer med all säkerhet byggas på under dagarna haha


Privat:
  • Godisförbud! - jag äter alldeles för mycket godis och man känner sig fetare och fetare, även om det inte syns så känns det, man känner sig helt enkelt osund.
  • Tvätta bort smiket varje dag! - något jag är duktig på i perioder, men sen kommer en kväll då man inte orkar och sen har man helt plötsligt kommit i obalans och aldrig orkar!
  • Hålla det städat! - Något jag inte heller håller en bra standard i haha, jag städar men sen händer något, jag tar en dusch eller byter om och sen ligger det kläder, smink och grejer överallt igen.
  • Ta minst 3 lååånga promenader i veckan! - eftersom jag inte är så värst hurtig av mig så gillar jag inte att springa, speciellt inte när det är kallt ute, därimot så är det otroligt skönt, avkopplande och underbart att springa på sommaren.
Skolan:

  • Göra klart press.arket i Offentlig konst och lämna in Måndag nästa vecka!
  • Lämna in Bal-blanketten - inte allt för kul om man glömmer och sen inte kan gå!
  • Börja på min manga redovisning i Konst & kultur histori - vi har ju haft ett antal veckor på oss men eftersom jag inte har någon inloggning i skolan så har det vart torrt på den fronten men det ska ändras NU!
  • Köpa ett stort fat i någon second hand butik till mitt projektarbete - jag började ju med mitt fat innan julavslutingen men det förr ihop, det va ju ingen som hade sagt att man behövde nån ställning.
så det har vi det!
Tror ni jag klarar det? Jag tror jag klarar en vecka sen har jag helt enkelt glömt allt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0