försov mig!

Försov mig idag:/ vaknade vid 6 och sju och var jätte utvilad men tyckte att det va för tidigt att gå upp, men sen somnade jag om och vaknade vid 9:S inte bra, tänkte ju va i skolan när mitt hål började men det gick inte så istället börjar jag klockan 11:) Men det är ju skönt med lite sovmorgon.
Idag blir en kort dag, har bara 2 lektioner och efter skolan ska jag ha tal i svenska c men det är bara 4 personer så det är ingen fara:) hehe tänkte också skriva inledningen på datorn idag och kanske ta en promenad ifall det är bra väder, inte så kul att gå om det är slask och regn ju.
Nu ska jag ta och äta lite frukost och kolla på ett avsnitt av vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0