Gaaaah....

Då va det dags för skola igen, shit jag är en zombie! jag vill krypa ner hos min älskling igen som ligger och sussar sött i min säng, usch! Han är så gullig, han har t.o.m på sig en av mina såna man har över ögonen när man ska sova, för icka kan han somna i ljuset haha men vadå jag kan ju knappast göra i orning mig i mörkret, men egentligen  spelar la det ingen roll om jag gör i ordning mig, jag måste jju ändå duscha så jag ser ut som ett fågelbo i håret! Jag vill tillbaka till den varma gosiga sängen, nyduschad och fräsch ju! Men slutar relativt tidigt idag så jag ska väl inte klaga.
Idag så ska jag ju prova ännu en balklänning:)
Puss på dig gubben<3


Kommentarer
Postat av: <3

Älskar dig gumman min !

2009-01-09 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0