Go back to the beach snow-white!

sagt och gjort det blev en andra omgång glass:D dock klockan 11 på kvällen, inte det bästa kanske men himla gott i alla fall! sitter och kollar på scrubs nu och funderar på när jag ska bli trött, är alltid lika trött vid 7 tiden, så att man verkligen bara kan sluta ögonen och somna, men de får man ju inte göra för då kan man inte somna på kvällen. Men i mitt fall spelar det ingen roll, jag är alltid lika pigg på kvällarna, så pigg så att jag ligger och önskar att det va morgon så att jag kan gå upp och göra i ordning mig för skolan, men så känner man ju absolut inte när man vaknar på morgonen sen haha nej nej!
Kollade fresten runt på olika ställen man kan göra spray tan och det visade sig att det inte alls va så dyrt, detta gjorde jag såklart bara för rolighetens skull, allt är dyrt för mig just nu. Men jag hittade ett ställe i borås som verkade jätte bra, och priset låg på 350 spänn för hela kroppen, detta ska jag prova nån gång:) Vill ju så gärna va brun nu när vi åker utomlands, Björn kommer ju reta mig jätte mycket och kalla mig blevfis, och jag lovar att säljarna kommer säga likadant som dom gjorde i Bulgarien "Go back to the beach snow-white" vadå? jag ville ju bara gå in i deras lilla affär och köpa ett armband! elaka sate kalla mig för snövit på det viset haha Det spelar ju ingen roll hur mycket jag solar jag blir inte brun ändå, men ändå slutar jag aldrig försöka, man måste hålla hoppet uppe!
Nu ska jag dock borsta tänderna och kolla på vänner som vanligt, man ska ju hålla på traditionerna eller hur syster amanda?;) Förlåt ett litet internt skämt, men dom säger så i min och amandas favorit serie, självklart Mysteriet på Greveholm!
Och ja just det jag har klippt lugg, men visar i morgon:)



Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0