hej jag heter mathilda och jag är 46år och gillar korsord

Vi har nu suttit hela barna ohlsson skaran i min säng och kollat på kickin it old school:) och nu ringde min älskade vän lisa och försker få mig att gå ut med dom hehe jag hade gärna gjort det, man blir alltid lite sugen när man hör folket i bakgrunden men idag känns det helt omöjligt att gå ut, jag sitter här osminkad i myskläder och har inte duschat sen i onsdags + att jag har noll kronor haha då kan man inte gå ut, fick även huvudvärk till slut av mina grannar som håller på och borrar, i timmar borrade dom och det hörs jätte tydligt på mitt rum, så jag hörde inte ens tv:n hatar sånt, dom ska alltid hålla på och renovera herregud blir människorna aldrig nöjda?! jag känner mig lite tråkig som inte gick ut men jag får helt enkelt tänka realistiskt, jag kan inte gå ut nu, jag ska utomlands och har inte råd med några extra utgifter varken denna eller nästa månad, tragiskt men sant, jag är en fattig student utan jobb, det är sånt man får inse;( hoppas i alla fall att mina två små babes har en underbar kväll ute:) älskar er och lovar att så fort jag får råd med en utekväll så är ni dom första som får tjing på mig hehe Min tredje babe är också och roar sig ikväll, dock inte krogen, eller det kanske blir krogen ändå, man vet ju själv hur det är när man bestämt sig för en lugn kväll eller bara ta några öl, man slutar på krogen vare sig man vill det eller inte:D

Jag måste ändå säga att jag är otroligt lyckligt lottat som har såna underbara tjejer som amanda och lisa som tänker på mig och vill dra med mig ut, men som sagt hade jag kunnat så hade jag gjort det<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0