Helgen...

Tillbaka till bloggen igen efter en bloggfri helg som det alltid blir när jag är med björn hehe
Igår va vi på bio, vi kunde inte boka platser för mitt internet fungerade inte så vi tänkte köpa biljetter när vi kom ner istället men självklart fanns det inte platser på dom filmerna vi ville se så vi fick gå på en som hette pride & glory och om man nu som jag inte är helt inne på polisfilmer så rekomenderar jag den inte hehe nej halleluja för komedier!! Innan bion va vi på bongo och tog några öl. Först va det bara vi där men efter en stund kom moa och cicilia med och sen lovisa och sara m.fl men kort efter drog vi till bion:) Egentligen spelar det inte jätte stor roll om filmen är bra det är så mysigt med bio ändå:)
Idag är jag sjuk så vi har bara myst och spelat buzz men vi va också och åt på olearys innan, jätte gott va det! tack älsklingen!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen ochg kolla på nån dålig film och sen ta ett varmt mysigt bad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0