Höftproblem vid 18års ålder

God morgon:) Vaknade för en timma sen ungefär och har klunkat kaffe sen dess för att bli lite piggare, det va omöjligt att somna inatt. Det va varmt ena sekunden men om man öppnade fönstret blev det alldeles för kallt. sicka problem!
I dag har jag läkartid klockan 11 för att kolla mina höfter, har ju haft ont i dom en längre tid nu och vill veta varför, det kan ju va massa orsaker, jag gissar på någon av dessa, 1. Det har något att göra med att jag föddes med höftledsluxation 2. Jag tränade för hårt när jag var yngre och dom har tagit för mycket stryk av gymnastiken. 3. jag har inte druckit mjölk sen 7:an äter heller inte yogurt eller fil eller liknande så får inte i mig några mjölkprodukter, men vi får la se vad det kan bero på, jag är nyfiken i alla fall. Men det känns rätt dumt att ha höftproblem redan vid 18års ålder, vart är världen påväg?! haha
Hade inte tänkt gå till skolan idag för jag har känt mig sjuk sen i lördags men nu när jag vaknade så mådde jag mycket bättre så jag slits lite, ska jag gå till skolan och riskera att bli sjuk på riktigt, eller ska jag stanna hemma och missa en lektion? Jävla lisa och Amanda det är dom som har smittat mig haha, jag försökte få hem dom från skolan så att dom inte skulle smitta mig men jag lyckades inte hehe men men.. bara jag inte är sjuk till resan så är jag glad:)

Pratade med pappa igår, det va jätte längesen. han ringde för att kolla så att jag levde hehe Brukar inte prata i telefon så då kan de ta veckor innan vi hörs av så det va skönt att prata med honom, saknar dom. pappa och amanda alltså:)
Tror jag ska åka och hälsa på dom i helgen, kanske stanna nån natt:)

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och sen ta på mig lite kläder:)



Kommentarer
Postat av: amanda

vi saknar dig med<3 eller jag kan ju bara prata för mig själv, men jag är ganska säker på att far också gör det :P

2009-01-26 @ 13:22:44
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0