I miss my babe!

I morgon kommer min plutt hit!:) saknar honom ju, tråkigt att inte kunna få tag på ungen nu när han är ute till havs haha
I morgon ska jag gå lite på stan och så måste jag komma ihåg att ringa läkaren för mina höfter som gör så ont, innan va det bara ena höften men nu är det båda:S konstigt, jag har haft ont konstant (nästan) sen i lördags så det är dags att kolla upp det nu, det har ju gjort ont hur länge som helst:/ sen ska jag ringa T-läkaren igen för dom fick tydligen inte mitt mail där jag skrev att jag inte  kunde komma till min tid, dumt att man inte kan avboka, det va bara en telefonsvare som sa att det va stängt typ, jag tänker INTE betala för det då haha sen ska jag ringa till ett ställe där dom säljer bal-klänningar och kolla om dom har öppet så man kan prova:) ska bli så kul, nu ser jag fram emot det riktigt mycket faktiskt, innan var det bara en börda hehe

vill hinna köpa underkländer och en velour dräckt med, vet inte om dom har en sån jag vill ha nånstans men det är ju alltid kul att gå runt och kika i alla fall, har alltid velat ha en:D

I morgon ska Mathilda hör och häpna...LAGA MAT med! haha hur ska detta sluta, jag är inte den bästa på det kan jag säga, jag har ju inte tänkt säga något till björn heller för det kan han ju konstatera att jag inte kan. jag har misslyckats med varenda maträtt jag lagat hos han FÖTUTOM potatis köttbullar och min egna gräddsås:) det va smaskens faktiskt:)

Nu ska jag tvätta ännu en tvätt och sen städa min garderob, då kanske smärtan i magen försvinner, den ska ju göra det när man håller igång:)


saknar dig hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0