I've had a bad day...

Nu är det dags för lilla tilda att nana!
jag har haft en sån dålig dag idag, det måste va vädret för de har vart så ända sen jag satte foten utanför dörren.
man känner sig nere och trött och inte alls pratglad, björn kände inte ens igen mig haha
När jag i ett drastiskt försök att pigga upp dagen i skolan skulle gå och köpa kaffe för mina sista små slantar (hade helt glömt av att de va mina busspengar:P) så självklart är det något fel på kaffeautomaten, troligtvis va det sista muggen för den åkte inte ner helt så mitt kaffe rann istället ner i vasken:( Så jag fick pilla ut den söndriga muggen och köpa nytt kaffe, men när muggen va fylld så rann det bara ut ur springan som så fint sträckte sig ner över halva muggen haha så hanna fick springa och hämta muggar från närmsta toa som jag skulle sätta min kaffemugg i men då va ju muggarna alldeles för små så dom gick bara över halva min mugg, fint fint.



men i alla fall jag tror jag behöver lite solterapi så i morgon ska jag nog sola, men denna gång inte mer än 10 minuter, vill inte bränna mig igen ju:S


Nu har jag bunkrat upp med ett glas apelsinjuice och en skinkmacka, nybakt italiensk bröd med sallad och kokt skinka:D yummi yummi
I dag är ju sista dagen innan jag blir mer nyttig, då blir det inget mer kvällsätande så man får ju passa på för i morgon börjar resten av mitt liv (läs:denna vecka)

Natti Nattii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0