jag och mina små tankar...

Nu har jag precis skrivit klart en uppgift på engelskan:) hade tänk göra båda två men är nog lite för trött i huvudet för att förstå den andra haha får ta det på lektionen i morgon. I morgon slutar vi 12 i skolan så då tänkte jag stanna kvar i skolan och göra klart det offentliga konst arbets arket så jag kan ta en lugn kväll i morgon. Inga läxor inget pluggande bara måla naglarna ta ett skönt bad ch prova nån av mina nya produkter, eller varför inte flera;) För på fredag så åker jag ju till dalarna och då vill jag vara utvilad. Det ska bli massa mys men vi ska också åka och fira Björns pappa som fyller hela 47år! grattis honom han fyller inte förrän på söndag men vi ska fira honom på fredag och jag förstod rätt:) hoppas björn hittar en bra present till honom. Jag funderar på om jag ska ha en kaffe fri dag i morgon men nu när jag skriver det så kom jag på en annan ide, att ha en hel helg utan kaffe, eller kanske bara 1 eller 2 koppar på morgonen så man vaknar till ordentligt!
Jag fick en fix ide innan idag att jag skulle ha en månad då jag koncentrerar mig på 4 olika saker alltså en vecka för varje sak. Exempel en vecka kanske jag koncentrarar mig på att träna, en annan plugga (det ska man ju göra varje vecka) men jag menar alltså riktigt ordentligt ta tag och göra klart en massa som kommer upp och så vidare jag tror ni förstår vad jag menar. Förstår ni hur mycket man skulle få gjort då? Och sista veckan i månaden kan man ta hand om sig själv extra mycket. massa SPA, och omvårdnad hela veckan som en belöning för att man vart så duktig typ.
Nu har jag ju en nyttig vecka, detta betyder fortfarande inte att jag slutar med kaffe eller nikotin, värdet är tråkigt nog för att göra en på kasst humör. men jag menar jag har inte ätit godis eller något onyttigt.När den riktiga nyttigveckan kommer så blir det inget godis, bara en kopp kaffe om dagen, inget vitt bröd och absolut ingen fet mat. Nu känner jag mig lika uppsvälld som en bommuls-tuss i vatten så kanske skulle börja med detta redan nu, eller med närmare eftertanke nej...;)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på en film och hoppas på att somna riktigt tidigt inatt:D



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag är nominerad (se min blogg)! Rösta på mig -> http://juliaberg.blogg.se/2009/january/finalister-i-tavlingen.html



Puss o Kram

Nicole

2009-01-17 @ 20:30:03
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0