kaffe kaffe och åter kaffe

Fikade med amanda och lisa idag:) massa kaffe och tjejsnack och fula bilder togs. Påtår också, haha tack vare mig och amanda så får vi påtår på det fiket nu, vi kan snacka helt enkelt!:D idag är det min brors namnsdag så dom sitter och käkar kladdkaka men vet ni va? jag gör inte det, inget mer sött för mig längre tills vi åker:) okej ta det med en nypa salt jag kommer fläska redan i morgon eller senare ikväll om jag känenr mig själv, men vadå? jag försöker i alla fall, mer kan jag inte hehe
Tänkte la ta tag i högen med ren tvätt sen med, min fotölj fylls på mer och mer så jag är la snart tvungen att tvätta om det, attans va lat man kan vara!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg vad lillebror sa. Du behöver äta MYCKET MER än vad du påstår dig göra.

2009-01-28 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0