Klockan tickar, tick tack,...

klockan har passerat 02:00 och jag ligger helt klarvaken i min säng.
vad jag än gör så kan jag inte somna.
jag har försökt läsa, äta, dricka vatten, stänga av och släcka allt et.c. men inget funkar.
hjärtat börjar bara klappa fortare och fortare och höfre och högre och till slut är det det enda jag kan tänka på, så då måste jag sätta på ett serieavsnitt på datan igen och kolla för att sluta koncetrera mig på mitt dunkande hjärta.
Hur ska jag orka skolan i morgon?
snart är klockan halv 3 och jag är inte ens i närheten av trött, jag skulle hellre gå ut och springa än sova nu!
Vet inte alls hur jag ska göra för att somna. En del brukar ju dricka varm mjölk men jag varken äter eller dricker mjölkprodukter så det går ju inte, jag provade med vatten istället men icke.
Så nu ligger jag och funderar på vad mer jag kan göra, tyvärr så har jag inget att plugga på här hemma men hade jag haft det hade jag kunnat börja med det bara för att ha något att göra som kanske tröttar ut mig lite:)
Hade björn vart här hade han fått klia mig på ryggen eller massera mig, jag blir så avslappnad då så jag kan somna på studs haha

Nu ligger jag och bläddrar igenom mina bilder:)



Två bilder på mig som jag gjorde om i något program haha





Bild från 9:an vi hade någon slags vecka då vi skulle va utklädda
haha roliga tider det.
Jag fick träffa Petra varje dag och mina boobies va större:P



Vet inte riktigt vilken sommar detta va men rödhårig va jag
i alla fall haha
'


En söt bild som Amanda & Petra tog
när dom saknade mig en dag hehe<3



Jaha va ska man göra nu då, bara sitta här och invänta morgonen tro?
Inte kan man ringa och tortera någon heller, det är alldeles för sent men snart kan jag ju
ringa björn, har börjar ju jobba snart haha
Detta är ju sorgligt!!
jag måste sova, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0