lördagsromantik

jag ska på dejt i morgon:O med vem säger jag inte hihi men jag har en hemlig beundrare fick detta meddelandet innan.

hej tilda:) vill du gå på dejt med mig i morgon,
tänkte bio och mat kanske vore på sin plats?
vi kommer i såna fall ärdas något så oromantiskt
som buss men det tar vi igen senare;)
så va sägs? I'm yours if you'll have me<3

haha ska väll kolla om personen i fråga vill se bröllopsduellen:) Nu har jag fresten äntligen fått min melon:D
som jag har längtat! Har även kollat på in her shoes. typiskt en sån film jag kan se en fredag själv med några ljus tända
och toffifee.snart kommer min syster, ska kanske inte ligga inne på mitt rum hela helgen i alla fall, ska kolla om hon vill basta istället:) det är ju så bra för porerna, sen spela monopol och kolla på massa filmer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0