Make cupcakes, not war!

Snubblade förbi en jätte söt t-shirt!
Visst är den gullig som få hehe den finns att köpa här <-- och kostar 269kronor.
vet inte hur man ändrar så att man ser länktexten har försökt ett par gånger men råkar
alltid klanta till det och ändra hel fel haha så jag gör en liten pil istället:D Mamma och stefan hade
bärt upp min resväska till mitt rum idag, jag är så sugen på att packa redan men de kan jag ju inte göra
det är alldeles för tidigt, jag åker ju inte till björn förens nästa lördag:) Saknar honom jätte mycket nu!
Kände en stor lättnad när han sa att hans snälla pappa kör oss till arlanda, otroligt snällt:)
annars hade vi fått åka på kvällen innan med tåget och sen fått haffe en buss och sitta på flygplatsen (i hopp om att den va öppen) i flera timmar, och det kanske inte är det roligaste.
Som vanligt behöver jag städa på mitt rum, det känns som att jag inte riktigt kan slappna av om det är stökigt men ändå blir det stökigt direkt, alla dessa kläder, smycken och prylar.
Så jag får väll städa lite då:/ Funderar också på att fråga mor om jag kan få ett par hyllor
till mina produkter det ser lite ut som en affär när man kommer in i mitt rum för alla mina spa produkter
eller va man säger står i ett glas skåp:/ inte särskilt fint alls.
Kanska kan få ordning på det i helgen i så fall, rensa ut lite och så med:)
Sen vet jag inte riktigt va dagens tips ska handla om, jag får fundera på det om inte något komemr upp;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0