Måndag

Morrn' morrn':) vaknade vid 10 idag och har tagit en lång dusch och två koppar kaffe nu:) mumsigt
men det konstiga när man har sovmorgon är att man blir så mycket segare, man har 3 timmar på sig men missar ändå bussen:S det är märkligt haha nu är klockan snart 12 och det enda jag ska göra innan bussen är att äta frukost annars kommer jag stupa i skolan, har ingen lunch där idag för jag börjar kvart över 1:D vilket är väldigt trevligt i sig hehe
nu är även biljetterna till björn bokade, tack älskling! jag trodde jag hade pengar till biljetter men när jag gick in på kontot fattades det x-antal hundra:S whoops!

nej men nu är det nog dags att äta!










Kommentarer
Postat av: <3

Så vacker !

2009-01-12 @ 15:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0