mys pys!

Idag va jag och kollade balklänning, men de finns nästan inga i min storlek ju:( men jag provade en insydd 34 för att se om själva designen passade mig och ja de gjorde den så nu behöver jag inte oroa mig för det:) annars kan det ju va så att man ser en klänning i huvudet och man vill verkligen ha en sån men sen när man provar så ser det rent förjävligt ut, men det gjorde det inte nu tack och lov:D men i mån ska jag mamma och björn ta en tripp till växjö och kolla klänning där i en liten butik:)

jag har även vart och köpt en sån velour dräckt i lila som jag ville ha, har inte kunnat sluta tänka på den så idag tog jag tag i det och köpte en hehe:) mysiigt värre;)
Den är såå skön också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0