Produktiva tilda är i farten!

Shit va jag har vart produktiv idag!
gick upp halv sju och duschade, eller a först drack jag kaffe och busade lite med trissa, kunde inte slita men från henne:)
kom till skolan vid halv 9 och började med mitt fat i projektarbetet:) Vet inte om det funkar med den ställningen men det märker jag la om ett par dagar. Sen upptäckte jag att jag hade hål från halv tio till kvart i 1 så då började jag skriva på min inledning till Projektarbetet, den hade jag glömt:S Jag skrev på den under hela min och emmelies fika paus på clara's också, två kommar kaffe senare var jag mycket piggare i huvudet och skrev klart den! Nu ska den bara renskrivas på datorn.
Sen hade vi arl (arbetsmiljö & Säkerhet) där jag hade min presentation om att vara behandlingsassistent. Tror många tyckte det va mycket intressant för månmga ställde frågor och så vidare, det va kul:D

Sen har jag bara gullat med Trissa sen jag kom hem haha och nu är det la dags för städning, kan inte plugga när det ser ut som skit på mitt rum:/


En nyfiken Trissa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0