rubriker borta!

shit nu har jag pillat och hållt på så mycket så alla rubriker försvunnit:S va ska jag göra nu då?

okej jag råkade ta bort något och nu är rubrikerna tillbaka igen, mycket underligt men men..
emmelie hade gjort en jätte grym header till mig så snäll som hon är men tror ni jag får dit den? NEJ självklart inte, det är omöjligt, jag fick dit den som bakgrund bland inläggen men inget annat, kanske är för trött nu, får fixa mer med bloggen i morgon nu måste jag verkligen nana haha
god natt på er och tack så mycket emmelie! du är guld värd!

så här fin är den men jag får inte in den:(


Kommentarer
Postat av: Emmelie

varsågod hjärtat! vi ses. puss*

2009-01-12 @ 07:37:36
URL: http://emmeliej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0