solarietilda

Tillbaka från skolan nu, jag han till engelskan nästan, kom tio minuter sent men ändå jag va ju där:D efter det hade vi kulturhistoria och sen slutade vi. Jag sket i att hänga med till gällstad, hade ju redan en kass morgon och sen att gå runt i timmar och kolla på kläder det lät inte så lockande längre helt enkelt med tanka på att jag ändå inte har några pengar att hadla för. Så istället solade jag, dock bara i 7 minuter men jag fick lite ljus i tillvaron i alla fall. Man behöver det. jag blir alltid på bättre humör efter att jag solat, man får energi till kroppen och man blir glad, man kan sluta ögonen och drömma att man ligger på en strand och solar istället och vipps så mår man bättre:) Så idag ska jag skriva min inledning på projektet så att jag kan lämna in den i morgon:) ännu en grej ur vägen då ju.
Men nu ska jag at mig en nybakt macka med kokt skinka och sallad:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0