The reality is...Whe are screwed!

Jag har vart duktig och tagit en liten promenix nu! whohoo alla apploderar;) Men ta det lugnt det va inte så farligt, jag gick bara runt lägenheterna här i området, va påväg in i skogen men jag kom på i sista sekund att jag nog inte alls vill gå i mörkret och jag vill inte alls dränkas i en pöl med gyttja där ingen ser och ingen hör (mer än björn då som jag torterade på telefon). Det va otroligt skönt med lite frisk luft, jag är ju så otroligt mätt, jag har tryckt i mig nästan en hel marabou mjölkchoklad! När jag fick den klämde jag och kände på den och lufte den upp och ner, den kändes annorlunda på något sätt. Tyngre och lite tjockare alltså. Så jag letade lite efter vikten och såg till min förvåning att det var en 230grammare! Är det nu så att lilla mathilda äter alldeles för mycket för hennes eget bästa? Hur kan hon kända skillnaden på 30 gram? Ja så nu kommer ångesten, man känner att man måste träna och säger till sig själv "jag ska aldrig mer äta godis!" men lik förbannat sitter man där 2 dagar senare med en ännu större choklad! Men nu gäller det skärpning mathilda, jag vill inte ha mer finner pga choklad, det kommer jag ändå få nästa vecka, vet att några tjejer förstår vad jag menar med det. jag vill ju kunna känna mig trygg i mig själv och kunna gå utan smink om 2 veckor då jag och älsklingen befinner oss i fuerteventura! Jag har snackat lite med ammi och vi bestämmde att hon och anki ska dra med oss ut nån kväll!:D whohoo va kul det ska bli! kan se oss framför mig, Jag och björn har så fruktansvärt roligt tillsammas, och vi har till och med roligare när vi är helt ensamma än när vi är med folk haha kanske för att det flesta hade la tröttnat på oss och våra små fåniga lekar efter ett tag haha Så vi kommer få det underbart där borta! Leka på stranden, gå små promenader och sitta och kolla på solned/upp gången med en cider eller öl i handen, och sen dra ut med ammi och anki nån kväll förstås!:D Vi är la förmodligen lika mentalt störda som dom om jag minns rätt så det kommer bli kalas hahaha Men sanningen är att jag älskar min lilla pojk och vi är väldigt normala bland folk så va inte rädda, detta skulle la inte mamma hålla med om och min syster tycker att björn behandlar mig så som jag förtjänar när han slänger upp mig i luften och lägger mig uppe på en stor soptunna men ändå haha

Nä nu ska jag städa upp mina kläder, slänga i en maskin tvätt och ta ett skönt bubblande bad!


Kommentarer
Postat av: <3

söt du är gumman, men du kan ju säkna med att jag kommer kasta ner dig i poolen ett antal gånger ;)Längtar ju som faan nu ju :) Älskar dig skitunge !

2009-01-26 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0