Trött tröttare tröttast!

Hejsan! Jag har inte kunnat uppdatera på jätte länge nu:/ i fredags åkte jag ju till Björn så hade ingen chans att uppdatera. Men jag har försökt komma in på bloggen hos honom men de gick inte:( Så fick helt enkelt vänta till jag kom hem:D

Nu är klocjan snart 8 och jag tänkte dra till skolan om en stund, börjar egentligen 1 idag men tänkte jobba på projektet väldigt mycket nu innan lovet:)

Hinner inte skriva så mycket nu men tänkte lägga in lite bilder på mig och trissa, jag ser helt borta ut men trissa är jätte söt hehe

Vi sitter och kollar på film i min säng och tar lite kort, jag va tvungen att distrahera henne
från att bita i min dator haha




Gott med sladd tycker Trissa



Tror hon fick syn på något mer intressant...


För övrigt hade jag tandläkartid idag men receptionisten ringde nu och sa att han va sjuk så det blev flyttat, härligt då kan jag jobba ända till kvart över 1 men projektet idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0