Utgång och Mormor;)

Så igår kväll blev de utgång!
jag satt i myskläderna och löste korsord (som vanligt) när amanda, lisa julie bettan och lollo ville att jag skulle hänga med ut. och ja...varför inte? jag fixade till mig på 20minuter för jag ville komma dit så fort som möjligt men när jag va färdig så missade jag bussen med en minut bara och fick vänta en halvtimma:( surt men men... först gick vi till ladan julie och amanda ville dricka lite billig öl innan hehe vi tog också två lakritsshottar var:) mmmm...mums!
sen vid halv 12 drog vi till 8 glas, dom tog vin och öl men jag var lite annorlunda och tog en cider:) efter det gick vi till centrum, vart annars haha de va ju mest folk där, så en till cider och lite snack senare så va klockan 2 och allt stängde:( men de va så kul att träffa dom igen!:D saknat dom som fan!:D

tidigare denna kväll hade jag suttit i vad som kändes timmar och fixat till bland mina smycken, trasslat upp alla halsband och hängt armbanden på ett ställe osv mycket nöjd blev jag men inte längre haha nu ska de ändras, måste köpa nån slags smyckes hängare eller något, så tråkigt att alla smycken går sönder för att dom ligger huller om buller över allt.

de blev inte så många lyckade kort igår heller, inte från mig i alla fall, dom flesta va suddiga och mörka men men...

idag har vi vart i kinna och firat lilla mummi med:) Grattis Mummi!! gott med pannkakor och kaffe:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0