min helg och sånt

Då va det söndag...igen.
och skolan börjar på riktigt, men de känns som att jag inte har någon kontroll ingen ordning liksom, men bara jag hittar mina block pennor och almenacka eller almanacka eller hur de nu stavas så ska det nog lösa sig. Måste komma ihåg att skriva upp mog och min prins till balen med, det får man ju inte glömma men trodde att dom skulle dela ut det i klassen men det va ju veckor sen dom kom ut, kanske va jag inte där då..nå väl jag kommer ikapp mdet lovar jag:) Året började ju super i alla fall, jag är kär som tusan och har världens underbaraste vänner sen tar jag studenten snart och allt!! Gud va fort allt har gått, det känns som att vi hade sommarlov nyss ju, gaaasch:S
längtar tillbaka till bulgarien nu med, har tänkt på det massa på sistone och man blir ju så glad, jag har aldrig haft så roligt!
En hel vecka med tre underbara tjejer och så träffar jag min framtida pojk sicket flyt alltså!

Idag åkte björn med, uscha! kommer sakna honom, vi har underbart kul tillsammans, igår åkte jag amanda och björn och bowlade på kvällen, och drack lite öl och träffade lisa och stina det va skitkul, jag älskar bowling men jag suger verkligen på det haha men björn ska få lära mig ungen är ju GRYM!! sen ser han så snygg ut med där han står och kastar iväg klotet, grrr hehe

vad har jag mer gjord denna helg? hmm...jo! spelat jätte mycket Buzz! så roligt är det ju, det började bra, jag vann varje gång men sen tog det en vändning och björn började vinna VARENDA gång! hur kunde detta ske, jag trodde jag hade turen med mig ju, men ni vet ju vad man brukar säga, "otur i spel tur i kärlek" vet dock inte hur detta funkar för björn i och med att han har all världens tur i spel haha

vad ska jag hitta på idag då? jo jag är supersugen på att träna men det är fortfarande inte ut och springa väder för mathilda och jag är heller inte jätte sugen på yoga. Men så läste jag mitt horoskop och där stod det att "jag lyckas med hemma mysandet" så då är det ju bara att krypa ner i sängen, sätta på en bra film och frossa i choklad som min lillebror fick springa och köpa till mig, snäll som han är hehe:) så det ska jag göra nu!


Sommarkänslor!


Nicole i väntan på mat i Bulgarien:)


Lisa gjorde till sig i poolen;) hoppas
hon inte dödar mig för att jag lägger
upp denna bilden hehe


Petra i Göteborg, jag amanda och petra
åker alltid dit på sommrarna och sitter på trappan vid teatern;)


Jag på mammas & Stefans bröllop "the afterparty"


Kommentarer
Postat av: <3

Min tur i spel är inte i närheten av min tur i kärlek älskling :) <3

2009-01-11 @ 18:59:07
Postat av: Nicole

Jag har med tänkt maaassor på Bulgarien det sista. Vill göra om det igen. Så sjukt kul det var. Just nu känns vardagen bara grå och trist. Love you <3

2009-01-11 @ 20:32:35
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Åå, jag har med tänkt massor på Bulgarien det sista. Längtar tillbaka. Just nu känns vardagen bara grå och trist. Love you <3

2009-01-11 @ 20:33:57
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Nej, jag är varken efterbliven eller senil, haha. Skrev 2 nästan likadana kommentarer för att det inte syntes att ngn kom fram ;P <3

2009-01-14 @ 22:24:59
URL: http://nicolsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0