4D bio och Nessebar

Jag orkar inte dra igenom hela resan nu i efterhand när man har berättat samma historia flera gånger redan hehe men vi hade det i all fall jätte roligt. Vi gjorde alla vanliga saker som festa, sola, bada och shoppa men vi gick också på 4D bio, det va riktigt läskigt ibland men eftersom skärmen va lite för liten så kunde man skymta värkligheten på sidorna haha sen åkte vi nån som liknande grej med. Hela grejen vi satt i rörde sig i svängarna och så det va värkligen roligt, men fy fan va vi skrek, sen så visade dom på en skärm utanför dom som sitter i karusellen eller va man ska kalla det, så dom förbigående lär ha fått sig ett skratt haha. Va gjorde vi mer då, jo vi åkte till Nessebar, men vi hoppade på fel buss, dock va inte detta vårt fel för vi frågade om den gick dit och dom sa ja, men icke, så vi åkte till slutstationen sen fick vi snällt åka tillbaka hehe
Vi gjorde så mycket mer men nu känner jag att mina ögon håller på att stängas, jag har inte sovit alls bra sen vi åkte, hoppas jag kan somna inatt bara.





Bild tagen från det lilla tåget och en fontän vid minigolfen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0