Ändrade planer för idag

Så nu har jag kirrat (haha) Björns present och mamma likaså!:) Men min frisör va inte där idag så jag kan inte prata med henne och bestämma vad jag ska göra förrän på måndag, attans! Det bidrar ju till mina sömnproblem, jag vill bara fixa det nu ta bort det eller sätta i mer, jag kan inte bestämma mig! Självklart vill jag ha kvar mitt långa svall (?) men om det förstör mitt egna hår emr nu när det är så tovigt så kanske det är bättre att ta bort det, det tråkiga med det är att nästa gång jag sätter i hår så kommer det gå på så mycket mer än vad lilla fattiga jag har råd med:( Dessa i-lands problem alltså.

Jag skulle ju egentligen träffat amanda idag med men det blev ändrat i och med att hon jobbar så är det roligare om vi kan träffas i morgon då vi inte behöver stressa. Och jag är ju såklart helt slut med, meningen va att jag skulle vila lite nu och att Björn skulle ringa och väcka mig igen klockan 4 men tror ni jag har somnat, NEJ! Det verkar ju helt omöjligt för mig att sova, alla dessa funderingar och stress moment, usch! Men nu ska jag ändå ta en kopp kaffe, eller värma det jag har i koppen som jag glömde, det är ljummet nu och jag tror inte jag orkar vänta på kokarn att bli färdig, nej snabba puckar ska det va!

vi hörs lite senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0