Dag 2!

God morgon! Andra dagen på "projekt nertrappning" och jag måste säga att det går bra! Jag har vart extremt röksugen nu i några timmar, kanske är det allt kaffe (haha) men jag får inte ta en cigarett än, för jag tog en halv 6-6 ungefär så jag planerar nästa om några timmar, om jag kan hålla mig vill säga! Allt jag vill göra nu är att sätta mig ute på balkongen med en filt, en kopp kaffe och en cigarett, men gör jag det så kan jag ju kyssa ett liv utan cigaretter hejdå.

Fan det är tufft att försöka bli lite hälsosammare! Men det är värt det!



Kommentarer
Postat av: <3

Du är så jävla duktig älskling, är så glad att du försöker :)

2009-07-27 @ 15:01:14
Postat av: <3

Du är så jävla duktig älskling, är så glad att du försöker :)

2009-07-27 @ 15:01:38
Postat av: Anonym

jag fösöker inte bara jag ska! Men det får ta sin tid<3

2009-07-27 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0