Dear Lord If You Can't Make Me Skinny...

fy va mätt jag blev men gud va gott det var. Nu ska jag bara städa upp lite på mitt rum och sen sätta mig och sträck-kolla simpsons! I morgon blir det stan med mamma mitt hår är förjävligt nu så jag måste boka tid för att reda ut riset sen ska jag köpa present till min plutt som fyller hela 21 på onsdag, (bara 9år tills du är 30!). Sen om jag inte är allt för trött, seg som jag är så ska jag tvinga Amanda H att träffa mig, om hon inte jobbar då:( Jag saknar dom så ju!

Just det ja, jag fick en försenad födelsedags present av min kusin Nicole idag med! Jätte fina rosa spa-produkter som luktar ros, en söt rosa nyckelring, en rosa fot fil/ borste och ett godis-halsband för att fylla ut påsen lite:) Behöver jag säga att hon gillar rosa? Detta blev jag mycket lycklig över och beroende som jag är av skönhetsprodukter så är det alltid ett säkert kort när det gäller att köpa presenter till mig! Det behövs alltid helt enkelt och man kan aldrig få för mycket av det. Jag fick fresten ett jätte bra nagel-kitt från Älskling som innehöll en body/hand loation från döda havet, sen grejer till naglarna såsom filar, nail pusher, nagel-olja och en jätte bra stor rektangulär fil, mina naglar är verkligen förvånansvärt fina nu och jag har inte ens nagellack dom är glansiga ändå! och oh så lena, jag kan inte sluta ta på dom haha

så tack gumman och plutt!

Fresten, jag köpte ju såklart souvenirer på resan till familjen.
Till Mamma blev det ett jätte snyggt armband, syster en jätte-cigarett, till stefan en wiskey(från bulgarien) till bror en zlatan fotbolls-tröja och sist men inte minst till pappa.
Hans va nog en favorit, jag köpte en sån t-shirt som det är nedan, bara det att hans var svart istället haha
Tyckte den va klockren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0