En Mathilda kommer rullande!

Detta är inte bra! Klockan är bara halv 2 och jag har redan tagit tre cigaretter, hade jag inte försökt sluta röka så hade det inte vart så mycket men det är alldeles för mycket nu som sagt igår tog jag min första klockan 7 på kvällen, men jag ger inte upp hoppet för det. Jag tycker bara det är så hemskt att gå runt och känna mig fetast i världen, magen står åt alla håll och jag äter hela tiden för att försöka dämpa suget. Jag va på väg att ringa en sån sluta röka linje men struntade i det, Jag ger mig själv en chans först.

Nu har jag kidnappat Issa igen hehe, Björns mamma ringde i morses och frågade om jag ville äta våfflor med dom men jag tackade nej, dels så gillar jag inte våfflor men sen känns det bättre att bara vara ensam, mitt humör e ju inte att lite på om man säger så, men Issa ville jag ha, det är så tråkigt att gå ut och gå ensam och dagarna går mycket fortare med henne här:)

I morgon får jag träffa mamma! Hon och stefan kommer på besök för att sen åka till Stockholm:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0