Favorit i repris denna morgon

God morgon på er! jag fick ungefär samma början på morgonen som igår bara det att nu va det mamma som kom in och väckte mig och sa att vi ska åka om en timma haha Vi ska nämligen på kalas för min lilla kusin Elvira som fyller 12 år om jag inte minns fel:S Mamma väckte mig mitt i en underbar? dröm, nu minns jag inte riktigt men jag befann mig nog på en färga och mitt jätte stora rum på färgan va fyllt med tjejer, jag tror någon av dom skulle gifta sig och bestämmde för att förfesta på mitt rum, i alla fall jag skulle precis öppna min cider när mamma väckte mig haha

Nu har jag bara en kvart på mig så måste fortsätta göra mig klar!

Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0