Frunch och Bowling med pappa

Idag kom Amanda in på mitt rum och väckte mig, jag som bara sovit i några timmar var som  i en trans när hon försökte prata med mig. Hon sa att pappa kommer i en timma och ska plocka upp oss för frukost och trekamp med han och hubbe.
Med sig hade han frukost, sallad, melon och grillspett. Eftersom man vanligtvis inte käkar grillspett till frukost så bestämmde vi att det fick bli en bruch men svenska som vi är så gjorde vi om ordet till frunch istället. Vi åkte i alla fall och handlade baguetter och lite annat sen bar det av till stadsparken där vi grillade, efterssom det regnade så tog vi plats (läs:stor plats) i den lilla stugan, där står vi, har spritt ut alla våra grejer och värmer oss sen börjar pappa skratta och skrika "ta kort, ta kort" då vänder vi oss om och ser 12 danskar sitta ihopknöade runt ett litet bord och alla hade sina paraplyer uppe haha det såg så roligt ut man kunde ju inte annat än att sjung "vi har det bra. vi här under taket..." haha

Eftersom det regnade så mycket så skippade vi trekampen vilket skulle bestå av minigolf, boul och pilkastning. Så vi åkte till erikshjälpen och sen bowlade vi. Jag fick fresten 3 böcker av pappa:) Men väl på bowlingen så gick det sådär, i början i alla fall, sen drog jag på på och avslutade spelet med 2 strikar haha:D

Men ordningen blev ändå.
  1. Pappa
  2. Amanda
  3. Jag
  4. Hubbe
Om vi hade räknat med det sista kastet så hade jag och amanda fått exakta poäng men icke för jag han kanske en gång mer:(


Ne nu ska jag ta och nana.



Hubbe som siktar på rännan, hoppas jag:/




Kommentarer
Postat av: <3

haha hubbe tyckte också om tröjan såg ja ;)

2009-07-10 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0