God morgon Surkatt

God morgon! Jag måste bara säga att jag somnade vid 6-halv 7 i morses och är egentligen helt slut nu men måste till frisören innan det stänger.

Haha även om jag tycker det är jätte tråkigt när folk skriver om sina husdjur så måste jag ändå breätta om min katt snärtan.
Hon är verkligen för underbar, hon sover i min säng jämte mig varje natt men hon blir så ledsen när jag åker iväg. Ifall inte jag är hemma så sover hon aldrig på mitt rum, då drar hon sig undan och längtar efter mig. Nu när jag hade vart borta i 2 veckor så va hon ju väldigt ledsen och när jag kom hem och inte hälsade på henne direkt, (jag kunde ju inte hitta henne) så blev hon jätte sur! Hon sov inte hos mig längre heller, och jag undrarde vart hon hade tagit vägen så igår när jag såg att hon låg på uteplatsen så gick jag fram till henne, först så kollade hon bort och ignorerade mig haha men sen blev hon helt vild och typ hoppade upp i famnen på mig. Nu är vi vänner igen och hon följer efter mig hela tiden. Ifall jag går ut och röker hoppar hon upp på fönsterbrädan och mjauar haha Så underbar är hon verkligen min lilla snärt-fjärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0