GRÖNAN!

Heeej! Idag vaknade jag väldigt sent för att vara mig, men jag hade en jätte sjuk dröm, jag satt i fängelse, tog studenten för andra gången (drömmen med) och jag träffade Fergie haha Sen hade jag så jävla ont i magen när jag vaknade så jag trodde jag skulle svimma, uscha! Men ett väldigt långt snack med Petra senare så va jag glad igen, som jag saknar den ungen nu! Tur att vi träffas om bara några dagar, det va ju sååå länge sen vi sågs, vi har mycket att ta igen helt enkelt. Nu sitter jag här och kollar på Labor pains med Lindsay Lohan och funderar starkt på att gå och köpa cigaretter men kanske ska pressa mig själv lite och inte göra det förens jag verkligen måste ha. Jag smsar lite med björns syster Martina med och planerar en tur till Grönan i stockholm nästa helg, det hade ju vart sååå roligt, måste bara se till så att jag har pengar så är det klart sen:) Så roligt, jag har en slags hatkärlek till karuseller, men det har väll alla, man älskar ruset i kroppen men hatar rädslan om att man ska ramla av haha

Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och äta kakor:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0