Helgen som den vart

Nu har jag vart sådär dålig igen men det har ju sina orsaker, det är ju helg och allt.

I fredags så gick jag i princip bara upp och gjorde i ordning mig lite snabbt sen mötte jag Martina och Amanda på stan och köpte present till björn och så vidare. Sen på kvällen drog jag och Björn på fest hos hans jobbarkompis, det va verkligen roligt, vi va kanske 20 stycken som satt på deras altan och drack, och sjöng och så, vi kom därifrån vid halv tre.

I går så firade vi Björn, hans familj och farmor och farfar kom och käkade tårta, kakor och sjöng sing star här hehe det va också riktigt roligt, dock kanske man inte kände sig på topp just då haha efter det drog vi till Hoffe, även där spelade vi lite tv spel, av blandade sorter haha jag förlorade i alla fall på allt! haha Vi rökte lite vattenpipa sen drog på spontant ut på krogen där vi stannade tills det stängde, nu ligger björn i sängen och kommer la inte vakna idag haha och jag sotter här pigg som vanligt (haha).

Tyvärr har jag inga bilder från kvällarna då min mobil är sönder och gärna dör så ofta som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0