Hemmagjord pizza

Haha jag har löst problemet när det gäller att få nya bilder här hos Björn, jag upptäckte nämligen (eller a han berättade) att det finns webcam på datorn, haha så nu när björn sover middag, söt som han är så letade jag upp denna sensationen och tog några smygfoton, dock blev det väldigt tråkiga kort, det är så dåligt ljus här inne så halva ansiktet försvinner ju haha men va gör det.

Anledningen till att Björn sover middag nu är för att han käkade sig så proppmätt på våran HEMMAGJORDA pizza! Ja ni läste rätt, vi gjorde egen pizza, men det blir la så nu när vi inte är unga och dumma längre, nu är vi ett gammalt par, han ligger och sover och jag läser böcker haha Men jag måste säga att boken är riktigt rolig!

Nä om man ska återgå till att göra ingenting tro...


                                                                                
Hmm..vad är nu detta? web cam?


ohh...det är det!



                                                                                   
      Jag tycker jag gör mig bra som fisk


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha-HA du är bedårande. Vad roligt att Björn blev mätt för en gångs skull. Men han är väll hungrig igen när han vaknar. Puss&Kram mamma

2009-07-17 @ 09:39:28
Postat av: mathilda

haha tack så mycket mamma:) ja han sov fram till halv 10 ungefär sen cyklade han och köpte bröd och ost för att göra toast, han är underlig han haha puss och kram

2009-07-17 @ 10:31:47
Postat av: Anonym

Ofta så blir jag sjuk av längtan efter dig gumman. I synnerhet när jag ser på TV o INGEN kommer plötsligt o dansar underliga rump-danser för oss.

2009-07-17 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0