Himalayasalt och smyckeshängare

Så detta har vart en relativt produktiv dag, jag har lagat mat, det blev spagetti bolognes eller hur det nu stavas, haha det måste vara den mest skrivna meningen i min blogg. I alla fall, jag har också sökt lite jobb, jag har ju jobb på Rail event och även om jag tycker det är ett riktigt roligt jobb så går det inte riktigt att leva på, jag behöver förstås lite struktur och färdigt schema också. Nu finns det ju knappt några jobb och dom som finns söker också särskilda personer med särskilda kvalifikationer och sen är det det där med körkort, hmm...varför måste man ha det? Det är ju onödigt hehe

Fresten igår va det riktigt roligt, som vanligt hos Björns föräldrar. Vi åt, fikade, spelade kort, lekte små lekar haha och öppnade presenter och efterssom jag också har fyllt år så fick jag med presenter! :D
Jag fick en jätte fin smyckeshängare som ser ut som en docka och en häftig ljusstake/lykta som va gjord av salt sten eller himalayasalt hette det nog. Det va riktigt häftigt och man kan göra massor bav just det saltet, sen tyckte jag att jag kände en svag doft av aprikos eller något men ingen annan gjorde det, eller a Björns mamma gjorde det, om hon inte bara sa det för att vara snäll hihi:)

Nu sitter jag här och väntar på att björn ska komma hem:) Får se vad vi hittar på idag.




Så här såg smyckeshängaren ungefär ut, jag kunde inte hitta en exakt likadan men domma va väldigt lika i alla fall.


Himalayasalt / saltsten


    Det blir ett riktigt häftigt ljus från den när man har i ett värmeljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0