Hund vakt, jag?

God morgon! Jag själv har faktiskt redan vart vaken i ett antal timmar hehe för idag gör jag något mycket ovanligt! jag passar en hund! hehe lilla issa eller izza vet inte riktigt hur det stavas men det är i alla fall björns föräldrars hund som jag är hundvakt åt idag, jag som aldrig har passat en hund innan vet inte alls hur jag ska göra men det går säkert bra, jag har redan fått henne att dansa, sitta, ligga och göra high 5 med mig haha allt för lite godis. Men jag har en käsla av att hon är mist lika nervös över denna dagen so jag är haha, det är nästan hon som passar mig haha

Nä nu ska jag återgå till min stora kaffekopp och muta issa med lite mer godis hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0