Igår rök min sista cig!

Hej idag har jag vart tyst för jag försöker nämligen sluta röka, eller i alla fall trappa ner, så idag har jag bara gråtit, skrikig, shottat och haft ångest hela dagen, det är en plåga att försöka sluta för nu så försvinner ju allt gift från min kropp och det är svårt att inte låta det vinna över mig, jag känner mig så svag och förvirrad, vågar jag sluta eller inte? Jag tog några shots innan för att lugna ner kroppen så kanske jag kunde sova istället men det funkade inte! Nu håller jag dock på att bli galen, jag är riktigt arg och kastar saker och jag är rädd att jag snart brytar alla ben i kroppen på Björn så han är snäll och köper cig till mig nu, endast för att jag inte ska ha sönder någonting, men jag ska i alla fall trappa ner, det är nu eller aldrig!

Önska mig lycka till, jag lär behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0