Ja visst ja!

Jag kom på ytterligare en stor sak som har hänt! Jag har ju för fan fyllt 19! haha

På min födelsedag så gick vi ut och festade på ett ställe som hette Amigo, där fick vi dagen till ära gratis shots såna man ska dricka utan händer, jag hade det dock svårt att få in det jävla glaset i munnen så tänderna fastade, men efter lite lirkade så gick det:D

Jag fick också en jätte fin västa av min älskling! Det va ju tänkt att resan va våran present till varandra men icke, och efterssom Björn fyller år på onsdag så måste jag hitta något till honom, det hade jag tänkt göra ändå men men.




Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis i efterskott, Honey! Ses imorgon, right? Love <3

2009-07-10 @ 00:59:03
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

tack gumman!:D ja vi ses om 2 timmar! mamma väckt5e mig nu haha älskar dig<3

2009-07-10 @ 11:06:55
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0