Jag är måttligt..

uttråkad nu, mest för att jag är så trött men ändå så sugen på att hitta på något, tror jag ska ta en promenix snart nu när det inteblåser så mycket längre. Björn kommer ju inte hem förens vid 9 så va annars ska jag göra, jag har för ont i magen för att göra något allt för anstängt (haha) Men jag har gjort några sit-ups idag, sen att jag gjorde dom i soffan det är ju en annan femma, jag är ändå stolt. Det va fresten min och plutts 10månaders dag igår och nästan 1 år sen vi träffades men vi båda hade ingen tanke på det och efterssom han jobbar så sent idag så får vi fira det i morgon istället, lill-lördag och allt! Nu ska jag återgå till att göra ingenting eller ta en promenad, jag har redan kollat igenom alla nya filmer så... Och nej jag tänker inte byta om, vill jag gå ut i björns stora mysiga gamla tröja så gör jag det!

Ett litet bildspel!
jag sjunker längre och längre ner med huvudet haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0