Ny dag, nya tag!

Ny dag nya äventyr, eller kanske inte jag är redan rätt uttråkad men jag är alldeles för seg för att hitta på något, men idag ska jag nog ändå fråga Emma (björns kompis) eller Martina (björns syster) om dom vill hitta på något, detta komemr säkert inte ske då jag är så slö haha men jag har ju vart vaken sen Björn drog i morses vid 6 så chansen finns att jag somnar igen och inte vaknar förrän Björn kommer hem haha Idag har jag i alla fall bara ätit frukost, kollat ett avsnitt på Las vegas (fast jag lovade, wupps:/) hehe och läst lite i min nya bok, babbeldrottningen eller något liknande hette den. Har precis läst ut Sängläge som jag kan rekommendera. Det är kanske inte en sån jätte chick-lit bok som jag annars brukar läsa men den va helt okej ändå. Nu när vi ändå är inne på detta med chick-lit så har jag några jag kan rekommendera Bergdorfblondinerna som är jätte bra, jag började denna meningen och trodde jag skulle kunna räkna upp alla chick-lit jag har läst men tyvärr har jag minne som en guldfisk och detta är det enda jag kommer på haha

Ne nu får jag pallra min in i duschen sen får vi se vad denna dagen har för överraskningar.

jag orkade inte med Björns tråkiga bilder så jag tog faktiskt en bild på mitt icke existerande hår och tänker nu visa den för er. Jag har toffs på mig men annars är det inte mycket längre än håret som sticker ut på sidorna:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0