Om gårdagen

God morgon! Jag kan inte säga att denna morgon har vart så go' hittils men den kanske hinner ändra sig. Jag är bakis, som vanligt, går det att gå ut en kväll och vakna upp som vanligt i sverige? I alla fall, jag och amanda bestämde oss för att vi skulle dra ut i stället, det skulle bara vara hon och jag egentligen men sen hakade kocken från hennes jobb på och sedan hans bror, vi va i alla fall på amandas jobb ett tag och drack lite smått för att sedan dra oss vidare till Twin, väl där satt vi mest och snackade hela kvällen och drack men det va trevligt ändå:) Nu måste jag göra i ordning mig för snart kommer Trissa, (min släktings lilla bäbis) så ska vi till  stan. Hoppas fan dom kan göra något med mitt hår!

Nåväl, sura tilda ska nu försöka göra i ordning sig, om hon inte hinner somna då.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fin den där vita klänningen var!vet du vart den är köpt+:)

2009-07-25 @ 03:22:44
Postat av: mathilda

hej tack:) ja den är min, jag köpte den på Vila förra sommaren.

2009-07-25 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0